Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; HAPPY,HAPPY,HAPPY,HAPPY
Friday 10 June 2011 | 6/10/2011 12:54:00 pm | 0 comments
09.06.2011
semlm hari yg aku impikan berulng lg...
punye la seronok aku....
dpt lg spend time ngan die...
1 hari lebh spend time ngan die....
semlm last aku kt shah alam tok this sem...
semlm jugk hari yg septotnye aku sedih coz nk tngglkn membe2 brtukar jd hari yg pling mengembirakn..
walaupn happy perasn sedih 2 x dpt aku lupekn.....
dpt spend time ngn die...sngt menyeronokn..even aku ngan die still member tp aku x rase yg die tu member aku....die sngt caring...every thing yg die nk wt diw mesti bgtw aku n tnye patot ke die wt tu tok aku pd mase tu....
nk cite sume x sonok plak...bosan plk korng nk embace nye t.....
cukup la sekadr ini yg korng tw aku dlm mood happy.....
itu jerk la yg aku nk kongsi ngn korang..lw korng dlm tmpt aku.korang akn cte benda yg same....
so i hope this kind of day will happen...
x kira cepat atau lmbt....
aku akn tunggu jugak...



Old things | New things