Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; MALU LA WEYH
Friday 8 July 2011 | 7/08/2011 10:51:00 pm | 0 comments
tadi aku ge mkn ngn acu kt kdai dpn...bru nak kuar..c syasya sibok plk nk ikot..dh melalak x benti2....cm ne nk kuar nie...???at last dpt jugk kuar setelah dipujok beberapa kali..tok kali nie acu yg bwk moto....smpai kt tmpt parking of coz la aku turun dulukn...tibe2 jerk..acu jatoh moto...aku pn tekejot...asl die nie..pastu boley ketawe..aku dh bengang giler beb dh la kt c2 ramai owng...dgn abg yg jual burger lagi...sume ketawa beb..bapak tebal la seyh muka..rupe2nye acu x standkn lg moto 2 die dh turun...moto ngn die2 skali jatoh...malu giler la seyh..nk msok restoren 2 sume tngok beb...bengang la siak..dh x tw nk ckp pe dh...kita owng ddk la amik order sume..pas mknan sampai...ade yg len pn smpai jgk...tw x pe KUCING!!! aku dh la geli ngn kucing..time2 cm nie la die nk dtg,,,,smpai melompat..dh aku ngn acu menjerit..sume pndng lagi..malu weyh.....tebal giler muke td...
tuhan je la tw....nak balik kena lalu dpn abg burger..die boley perli kteowng plk....mane boley diam kn..mmg aku jawab balik ar...
malam yg sngt memalukn bg aku...
camat esok aku dh x de kt jb...
hahah
arap2 perkara nie x jd lagi..
malu tuuuuuuuuuuu


Old things | New things