Follow Dashboard
Tokens?

TITLE;
Thursday 13 October 2011 | 10/13/2011 11:45:00 am | 0 comments
aku taw benda nie salah..
aku x patot wat mcm 2.....
ya!!! mmg btol aku ngn dia skandal...
tapi aku sayng dia..
aku taw dia dh ada gurl..
aku dh knl dia hampir 4 tahun...
tapi perasaan nie still x boley hilang n baru2 nie aku dh rase lain dlm relationship yg bodoh nie...
semlm aku jumpe die lg..
at last DIA ckp jika satu hari nanti i dh x nk ada relationship ngan u mcm nie lg,
adakah u akan marah??
AKU ckp la wat apa nak marh kalau nie pengakhiran kita...
aku x sngop nk tngok muka dia time 2...
sebak giler, aku taw dia seorng yg baik..
dalam keadaan cm nie die tetap cri peluang yg terbaik untuk aku...
finally aku ckp ngn dia lepas nie apa2pun keputusan kita berdua kita hormat each other k...
aku x nk terus menerus dlm keadaan mcm nie...
penat...berdiri di tengh2 tanpa apa2 jawapan..
lepas nie bila hati masing2 dh terbukk untuk kebenaran,
tampil lah dan bagi tw apa yg sepatotnya,..
AND I KNOW
IF WE CAN NOT BE TOGETHER IN A LEGITIMATE RELATIONSHIP BUT WE CAN BE TOGETHER AS A FRIEND
EVEN THE DIFFICULT FOR ME
>_<




Old things | New things