Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; KELAKAR LAA
Sunday 11 December 2011 | 12/11/2011 02:23:00 am | 0 comments
ada la sowang insan nie name twitter die 
die nie x abis2 nk suruh aku layan cite korea..
memang x la kan nk layan cte korea..
die ckp la girl korea cantik...
guy korea pn boley tahan hensem..
yg aku x ley blh die cakp cite die sume best2...
tolong arr...
mmg la girl ngn guy die awesome..
tp sowie la aku x ley masok ngn 2 sume beb..
heheh..jgn marah..
paksa la cm ne pn..x kn dpt cairkan ati aku pun..
=p....
then die ada ckp jugk tw..dulu i pn ckp cm u jugk..x suka la ape la..
tp bila i dh tngok terus nk tngok lagi..
geli plk aku dngr...
KOREA????
PLEZZZ LAAA...
nie nk cte lagi satu nie...
tibe2 die nie ckp aku nie cm TRYA BANKS..
korang kenal x???
ala yang producer america next top model 2..
x kn x knl...
sengal la korang law x kenal..
4 sape yg slalu tngok america next top models 2 taw laa..
cam aku..aku suka beb tngok cte tu...
ade jugk berangan nk jd model..
tp nk wat cm ne...
x kesampaian...
ok berbalik pada td..
die ckp aku mcm TYRA BANKS
kelakar laaa..
nk perli aku ke pe...
taw la kulit aku itam2 manis cm die..
heheh
saje jerk die tu nk usik aku...
SIKU KANG BARU TAW..
t dh siku orng, aku dh x comel dah...
NIE ADE CKIT TWEET KTEOWNG..
 hahahah..mengharap giler nie....boley jerk....mesti jd isu nanti
 hahaha..isu ape?haha..isu tyra bank got klon in malaysia?haha..or u da mle suke korea?haaha
 omg..x kn smae skali mint korea...yg lg satu 2 yerk kot..
 hahha...ok2..once da update bout tht..inform i k..t i wat blog for sure i will do the same thing..=)
 hahahaha..ala knpe mesti nk same...
 as wht u said before..blog mcm diary rght..da tu berlaku dlm idup i gak..haha

hehe jgn marah KAWAN...
nie sume hanya gurauan semata2....
INGAT!!!
x kn pernah same skali nk layan cte korea



Old things | New things