Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; MENCUBA WALAUPUN SAKIT!!
Friday 9 December 2011 | 12/09/2011 04:16:00 pm | 0 comments
semalam tengah syok2 tidow tiba2 aku tersedar phone bunyi,,kuat plk 2 kuar la lagu cinderella aku 2...
yg aku terkejotnye rupa2nye yb text aku tu my man .. 
im so suprised!!! nape tiba2 die mcj aku pg2 buta..
rupa2nye die x boley tdo lagi...
then aku tanye la die npe x ley tdow lagi then die ckp 
i x boley tidow coz i tiba2 teringat kat u...
lagi la aku pelik..kelakar pun ada..
tapi berbunga2 la aku time 2..
then die ckp lagi die nk jumpe aku coz rindu sngt..
hahahha mcm x caye jerk..
tapi aku tetp ngn keputusan aku tok bgtw die something yg aku x mampu nk ckp depn die..
hampir 30 minit text ngn die but still can't said..
mcm mane nk ckp ngn die ek???
\macm mane nk mulakan dulu ek???
at last aku dpt ckp jugk..
die really terkejot yg aku boley ckp cm tu...
aku sedih n terpikr nape aku ckp cm tu...
apa bodoh sngt aku nie ckp kt die cm tu..
tapi aku kena jugk ckp supaya benda nie x terus berlarutan..
setelah diterangkn semuanya..
barulah die boley terima apa yang aku ckp walaupun aku tw sngt berat untuk die lakukn..
tapi nk buat cm ne tu keputusan aku...die kena buat jugk walaupun ssh..
tapi x semua lagi aku ckp ngn die..
x semua lagi aku bg taw die....
yg aku x ckp lg nie buat aku pikr bnyk kali...
patot ke aku ckp ngn die..
ishhhhhhhhhhhhhhhh
aku takot la law aku ckp die akn bertindk luar jangkaan aku..
word yg terakhir nanti2 la kau ckp ngn die...
takot weyh...
lagipun belom smpai masanya tok aku ckp cm tu kt die..
die mesti sedih dgn apa yg aku akn ckp...
sabar k EINA 
bila ada masa yg sesuai..
semuanya akan terungkai jugk..
#doakanyangterbaikuntukakudandieyerk!!!
i miss you so much dear!!
u are everything for me !!!
hope that one day my dream to with you become true!!!!
aminnnn
............................................................................................................................


Old things | New things