Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; NEW SEMESTER
Monday 12 December 2011 | 12/12/2011 09:46:00 pm | 0 comments
esok hari yg dinanti2kan oleh aku..
sebab ape???
sebb esok dah start sem balik..
eh!!! dah semester 3 dah aku nie...
cepatnye mase berlalu..
pejam celik,pejam celik lagi setahun lebih jerk aku nk graduate diploma nie...
itu pn kalau x de repeat paper or ape2 yg boleh menghalang aku tok menambah sem..
x nk weyh..lambt aku abis nanti...
insyaallah kalau usaha diiringi solat dan doa aku boley habis kn diploma dgn waktu yg ditetapkan..
aminnnnn
esok mesti rmai budak2 nk ge cek jadual...
mesti punye laaa...
lagi2 kat fakulti aku 2...
ala fakulti business 2....
orng ckp fakulti business la paling ramai pelajar..
nk buat cmne..
orang sekarang sume nk jadi businessman or women...
nk cepat kaya nk duit bnyk...2 la yg dieowng kejarkn..
tapi bagus la kn 2 sume...
best pe amik business nie...
tapi senak la sikit nak menghadap subjek die kn..
untuk semester nie aku akan lebih fokus kt study..
x nk dh menyesal lagi...
x nk dh main2 lagi..
2 sume mengundang kesakitan kat aku...
subjk sem nie bertambah lagi 1..
so total up sume 6 subjk aku amik..
korang nk tw x subjek ape yg aku amik..
nie ha subjk yg aku amik tok sem nie...

PENGAJIAN MALAYSIA
PRO ENGLISH 1
BUSINESS STATISTICS
PRINCIPLES OF MACROECONOMICS
FINANCIAL ACCOUNTING 2
PRINCIPLE OF MANAGEMENT

ha cm ne dgn subjk nie??
mesti korang dh ckp susah ka..
aku pun rase cm 2 jugk..
tp nk buat cm ne...
aku kena jugk belajar nie sume..
nk pandaikn..
kenalah belajar rajin2..

semalam aku dh dpt jadual class aku
ade abg senior 2 post kat fb..
thanx la tok abg tu coz senangkn keja kite orng,
x pyah nk bertolakan kt fakulti 2...
yang paling penting skali aku x sabar nk jumpe membe2 aku 2.
weyh rindu kot kt korang sume...
esok kita jumpe k..
2 jerk tok hari nie....
bye sume....
heheh

##for new students welcome to UNISEL SHAH ALAM..
jgn noty2 eh???
                                                                                                                     
                                                                                                         
                                      
..............................................................................................................................


Old things | New things