Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; MCM X CAYE
Saturday 11 February 2012 | 2/11/2012 11:09:00 pm | 0 comments
td otw nk ge beli tiket bas kt larkin sentral
baba ckp class sume cm ne ok x??
aku ckp laaa ok jerk ba...
xlame lagi dh nk final dah ba..
tibe2 baba ckp ko bile nk amik lesen..
aku pun ckp laaa x tw lagi laa baa..
bab pun ckp t ko dh keje ssh laa law xde lesen..
aku ckp laa lmbt lg 2 ba nk keje..
baba pun ckp t balik kmpung x de la baba sorng je yg kena drive..
tibe2 mama ckp law x nk kate moto pun boley..
aku pun ckp laa..moto ma?? xnk arr bhye laaa
mama ckp laaa naik la moto yg berkuasa tinggi 2,,
tekejut aku dgr mak aku ckp cm tu..
aku ckp laa ma t dina nk jd manager buat ape nk naik moto..
mama ckp ko nie sengal laaa bru ar org respect kita kalau naik moto besar 2..
yg baba pun ckp baba belikn satria neo nk x??
SATRIA NEO BEB sape x nk//
dina on jerk ba..
law itu yg baba mampu dina x kisah..
hope laa sngt baba x main2 dgn kate2 die 2..
aku dh mule berangan nk ada neo..



Old things | New things