Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; PELIK
Monday 13 February 2012 | 2/13/2012 10:22:00 pm | 0 comments
kadang2 aku rase pelik taw..
lelaki yg ade cple dtg cari aku
kenape cari aku??
ape yg ade kat aku nie??
aku x cntik kot??
aku gemuk kot??
owhh aku tw nk jadi kn aku ni simpanan je kn??
kau dpat ape weyh bile buat aku cm tu..??
kepuasaan??
kepale hangguk kau??
kau ingt aku nie ape??
kau ingt aku nie same laa dgn pempuan2 kat luar sane..
tolong laa stop mainkan perasaan perempuan..
x dapat ape pun weyh bile kau buat cm tu..
sampai bile kau nk teruskn perangai kau cmtu..
sampai dah kawin baru nk taubat..
entah2 dh kawin pun still same jugk perangai kau..
aku bukn nk ckp aku nie hot sngt laaa..
tapi kadang2 aku pikr tuhan tu nk uji aku..
aku snggup x mengharungi semua dugaan nie..
aku terus tabah untuk pastikan aku x tercampak didlm golongn perempuan simpanan
ya allah jaohkn laa aku dari ini ya allah..
manusia buat salahh..
aku penah berade dlm golongn ini tapi bile umur dh meningkat kita menjadi semakin matang
apabila menjadi semakin matang banyak perkara kita dh boley pikr dan buat keputusan yg terbaik..
kawan2 selalu nasihatkan aku..
tapi kadang2 aku sedih kenape segelintir lelaki melakukn perkara seperti itu kepada ku..
ape salah aku??
aku x layak ke nk jadi yg terbaik untuk kau??
owhh maybe belum smpai masenye lagi..
aku akui 2 sume,
mmg blom smpai masenye lagi..
tapi ape yg aku mampu lakukan hanya berdoa suatu hari nanti jika sudah smpai masenye kelak
 semoga tuhan itu memberi ku seorng adam yg benar2 ingin membimbingku ke jlan yg lebih sempurna dan menjdi contoh kepada keturunan ku akn dtg..
insyaallah 
setiap manusia ini ingin kan yg terbaik untuk dirinya
begitu jugk aku...



Old things | New things