Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; WISH LIST
Saturday 25 February 2012 | 2/25/2012 07:04:00 pm | 0 comments
ASSALAMUALAIKUM
pagi tadi aku ade test pengajian malaysia, alhamdulillah senang boley jugk jawab..
abis jerk jawab test aku lepak dulu ngn eja n amoy berkongsi cerita sbb nak balik pun awal lagi..x taw nk buat pe kn..aku balik pas solat sume terus tidow coz nk bals dendam balik sbb mlm 2 x cukup tidur. bngun jerk tdow terus cek notification fb.. scroll smpai bawah ade plak aku ternmpk membe aku nie tag gmbr diowng ge stadium..weyhh aku teringin sngt kot nk ge stadium ngn member2 mesti best kn dapat jerit2 ckap GOALL!!
so sape2 rase die kawan aku mai laa ajk aku skali ge stadium mesti korang x kn boring bile ade aku..
nk ge sngt stadium 2..law kesian kat aku bawak aku ge sane eh!!!  


Old things | New things