Follow Dashboard
Tokens?

TITLE;
Monday 13 February 2012 | 2/13/2012 03:41:00 pm | 0 comments
ya allah ya tuhan ku kenpa kau dugaku sedemikian rupa 
kenape perlu benda nie jd kat aku ya allah..
aku sedar aku bukanlah manusia yang sempurna untuk dicintai dan disayangi oleh seorng lelaki
tapi kenape perlu aku yg harungi semuae  ya allah..
aku x kuat ya allah..
sebelum nie orng lain dh buat aku cm nie..
aku cube untuk move on bila ada nye orng baru yg snggup terima aku seadanya
tapi sebenarnya aku silap..
bila dah terlalu memikirkan pasal kau nie la jadinya..
knpe hati perempuan nie terlalu lembut...
aku x layak untuk sape2..
aku rela menyendiri sampai ke2 kalau itu yg kau takdirkan untuk ku..
kalau itu yg kau takdirkan untukku di ats kesalahan yg telah ku buat sebelum ini..
aku redha ya allah..



Old things | New things