Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; OWHHH KEM !!
Wednesday 21 March 2012 | 3/21/2012 05:35:00 pm | 0 comments
hey peps..
ya allah 2 hari 1 malm kem kem tuhan jerk taw cm ne kepenatan yang aku alami..
ari pertama sampai kat sane ok jerk.
masuk waktu mlm aku dah start membebel dgn aktiviti yg diadakan
nk x nk aku kena ikot jugak...
aktiviti yg diadakan best laa tapi taw laa mulot aku kn..ciki2 nk merungut!
mlm 2 masuk kena masuk utan sorang2 beb..
aku dh cuak dah dgn lutot yg x berape nk sihat nie...
aku tawakal jerk..
at last comander bagi chance tuk ber2 masuk utan..
alhamdulillah..
thank sngt2..
yg kelakar nye comander ckp jmpe lampu kelip2 benti n tulis name kat buku yg diesediakn..
dlm pejlnan aku tu aku jumpe lampu kecik wane hijau..
aku pun stop laa kat c2..
cari pnye cari buku 2 x jumpe lngsung
pastu pikr bali comander ckp lmpu kelip2 yg aku jumpe lampu 2 x kelip lngsung..
kat depan lagi kot..
kite orng pun terus jerk jln menuju ke jln penamat..
hahh kt c2 dah start dah kena kacau..
alhamdulillah aku x kena ape2 pn sepnjgn jln 2..
kacau cikit2 jerk..
abis jerk masuk utan ingt dh boley tdow laa kn upenye x..
terus smbung buat qiamullai..
hmmmm ngntok giler laa kn..
cite die mmg x tdow laa kiteowng..
smpai ptg semlm...
akhir nya abis gak azab kem nie..
aku niat satu jerk..
smpai jerk shah alam mmg aku nk topup balik tdow aku 2..
smpai jerk aku x pikr lain n terus tdow...

me with ana

mcm budak skola x saya??

with anis
mule2 jerk sempat amik gmbr..
lame2 dh x de mase nk pgg hp or camera







Old things | New things