Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; PRESENTATION
Tuesday 6 March 2012 | 3/06/2012 11:28:00 am | 0 comments
assalamualaikum..
hah semlm kiteorng ade presentation..
aku bngun lmbt!! arghhh hujan kn mmg x sedar laa aku..
tibe2 nk bgun plk tengok2 jam dah pukol 7.30..
mmg kelam kabut laa aku mandi n bersiap kn..
dah siap2 terus ge umh eja dieowng boley duk bersantai lg..
kiteorng x ley gerak lagi sbb ujan lebat sngt..mklum laa ge jln kaki kn..
sampai2 jerk dh ade orng present makin cuak laa aku kn..
dh x seng ddk dah aku..yg tengh present group ke2..
pastu 3..eh!! 3 group aku kot..
bapak cuak aku...
berdoa punye berdoa dpt no4..
x pe laaa ok ckit..


muke cuak taw x??
menanti giliran mmg sngt memedihkan..


ala dieowng nie...
muke mmg x de perasaan ckit pun
sementare tunggu giliran dieowng touchup sikit2
gmbr tengh present x yh arr tengok...
malu beb..muke sume mmg x ley blh..
overall sume presentation berjalan dgn lancar..
so aku pun seng hati dah lega dah sume dh selesai..
ehh!! blom lagi tinggal 1 jerk lagi presentation but next week la 
pro english plk next week..
insyaallah everything gonna be ok..
.......................................................................................................................




Old things | New things