Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; OWHH BLOG!!!
Saturday 19 May 2012 | 5/19/2012 01:48:00 am | 0 comments
assalammualaikum...
fuhhh lame laa sey aku x update blog nie...nie sume sebb laptop kesayangan aku c vaio pink rosak kena pijak adik aku yg gemuk tu....smpai skung x siap lagi....aku dh 2 minggu start sem4..alhamdulillah sume baik2 jerk..dpt kumpul balik cm sem 1....mklumlah 2 sem terpisah kelas....tp kali nie dh x lagi n bnyk mase dihabiskn bersama...
tapikan blog aku sedih sangat sekarang nie...aku x tw nk cite kat sape..aku rase kat cni jelaa aku bercerita..walaupun aku tw xde yg akn bace blog nie..
aku cite pasal laki dulu laa eh...episod aku dgn faiz aku x tw bile akan berakhir...aku x suka diperlakukn cm nie..walaupun aku ngn die x de pape tp kenape kau x boley nk lepaskn aku...kenape seksa perasaan cm nie...dah setahun kau x de kat pandangan aku..tibe2 kau dtg balik saat aku mule untuk mulekn kehidupan baru di alam universiti ini...cukop laaa...sedihhh weyyyhhhh...skung kau dh study kat uitm shah alam lagi dekat dgn aku...aku x sanggup weyhh..kau tu dah ade cple...tolonglaaa jgn mainkan perasaan perempuan..aku lemah bile kau cube untuk kembali kpda ku....mmg x dpt dinafikan aku sayang kau sngt2...mmg aku x nk lepaskn kau tapi aku pn perempuan jugk..so aku paham perasaan awek kau..cm ne law die tw hubungn kite nie...susah nanti...hope berahkhir dengn cepat benda nie sume...
skung nie pasal kawan plak...perasaan sedih yg sngt mendalam...dulu ge mana2 mesti same2,buat ape2 pun sama2...tapi skung dah tak...kau dh x anggap aku nie bff kau lagi ke....aku nie dh x sesuai untuk jadi rakan yg terbaik untuk kau ke....sangat2 rase tersisih bile diperlakukn sebegini....ape salah aku.....
xpelaaa aku terima nie sebagai satu ujian untuk aku...
insyaallah ALLAH KNOW BETTER...
SELAGI ALLAH DISISI AKU PADA DIE JERK TEMPAT AKU MENGADU..
ALLAH JERK TAW BETAPE SEDIHNYE DRI INI,SUNYINYA DIRI INI BILA DIPERLAKUKAN SEBEGITU...

DOA HARI INI: YA ALLAH AKU TAW NIE UJIAN YG KAU BAGI SUME UNTUK MENDUGAKU
                           AKU KUAT YA ALLAH..AKU AKAN CUBE HADAPI SEMUA INI DENGAN
                            TENANG WALAUPUN PERITT...


Old things | New things