Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; FOREVER SPAIN!!!
Monday 2 July 2012 | 7/02/2012 05:25:00 pm | 0 comments
HEYYY GENGS!!!
 pagi td berlangsungnya final match 
SPAIN vs ITALY
hati aku berbelah bagi beb x taw nk pilih mane...
then aku pilih italy sbb bf aku ade kt c2...haha
but benda yg sngt mengejutkn bile separuh masa pertama spain dh 2 gol..
terus suram semangat aku nk sokong italy
n aku beralih arah ke spain plk,,,
hahah x tetap pendirian kn aku..
4-0 beb spain belasah italy.,..
ape bangang sngt italy main aku pun x taw..
walaupun ITALY x menang tapi hati tetap kat italy..
don't worry BALZARETTI i always hear for you sayang!!! hahah

memandangkn SPAIN menang aku pun nak raikan kemenangan die laa kn...

terasa kurus plak..huhu

okkk kami dah mule dah 
muke aku masam gilerrr
mane x sampai kol 8 dok meroyan amik gmbr..

yeahhh i know that im not pretty as you..
but i love to being me..
that is truthly mee!!



it's already 7.30am 
we still can't sleep 


comel laa konon kn
kanak2 ribena!!!

AND FINALLY


TERASA SANGAT KACAK BERJERSI SPAIN..
MAAF ITALY SAYA CURANG SEKEJAP...
BUT I'M STILL WITH YOU BALZARETTI
........................................









Old things | New things