Follow Dashboard
Tokens?

TITLE; DEAR BLOGG
Wednesday 13 February 2013 | 2/13/2013 03:20:00 am | 0 comments
long time no see... i'm quick busy this semester... first thing!!! happy birthday buddies ( NUR AZREEN BINTI BASAR) u already turn into 20 years old sayang... n ofcoz i'm still young then you...sedar x sedar dah 8 tahun kita kawan.. i miss u ajien.. bila kita nk jumpa.. ya allah sebak sngt diri nie bile ingt semua moment kita... kawan it already 2 years we didn't meet.. insyaallah the day will come.. btw congrated dear u dh further degree.. i'm proud of you dear..

second things.. 4 months ago, i means last year on 21 October 2013 our relationship is over.. dan aku mcm orng giler meroyan sebb kena terima benda nie sume dengan redha.. setiap kata2 dari mulot kau akn ku ingt sampai bila2.. dlm tempoh ini jugk no phone call, and only 3 msg from you during this period.. you know that i miss you so much.. but i only can keep it.. dan sekarang kau dtg balik untuk menjadi sahabat ku.. senang ke dri seorng yg pernah ade dalam hati nie tibe2 jadi sahabat?? ya!! mungkin boleh!! tapi senang ke untuk menerimanya kembali dalam waktu terdekat ini.. walaupun mcm2 perasaan yg aku rasa tapi tu sume x boley nk melawan takdir... walau bnyk kali aku cuba larikan dri dari kau, tak jawap panggilan kau, tapi akhirnya kau jugk yg aku lihat dan jumpa.. kenapa mesti semua ini terjadi??? mungkin ade sebb tersendri... aku x mampu nk menitiskan air mata dengan semua ini buat kali ke2.. cukop laa sekali saja..

ku pegang satu kata2  sahabatku.. " KUATKAN HATI NA, SEDIH MMG TAK DAPT DINAFIKAN TAPI KITE KENA TERUSKAN AND HADAP SEMUA NIE" sejaoh mane aku elak pun kalau x kate die.. x laa... its KUN FA YA KUN... "YANG BAIK KITA AMIK YG BURUK KITA TINGGAL"
INSYAALLAH sama2 kita berdoa agar perasaan nie dpat aku atasi... TQ AMOY.. this words make me touched...

third owhhh yeahh mid term break!!! assignment bnyk baby pink dah ok broadband buat hal plak.. mmg ssh aku nk buat kerja... asyik tangguh jerk... x boley mcm nie.. aku bukan cm nie... aku x nk jd mcm assignment investment.. abis hancur assignment aku... aku nk yg perfect,, biar salah asalkan kita belajar dari kesilapan.. orng yg x belajar dri kesilapan adlah orng yg x akn berjaya kelak.. insyaallah doa mama n baba sentiasa mengiringi ku... mereka yang tabahkan hati ini, kawan2 yg meredakan kemarahan ini... dengan kerjasama insyaallah semua akan menjadi...

Sangat panjang entry kali ini, maf seribu kali maaf.. cuma ingin berkongsi, dan terima kasih yg sudi meluangkan masa di laman ini...

# friends without u i'm nothing, only you can describe my personality....
#happy birthday NUR AZREEN
#tq AMOY, EJA, ANNA, always with me
# and ofcoz YOU PLEASE DON'T GIVE A SHIT TO ME.. I'M BEGGING TO YOU
#rindu itu satu pemberian..dan tugasku untuk memberi kerinduan kepada insan yg di rindui..



Old things | New things